tisdag 12 juni 2007

Saltö


Bygget på Saltö växer fram mer och mer. Saltöhem är byggherren.



På en solid granitklippa mitt i Karlskrona, där vackra Blekinge möter havet, uppförs just nu 136 attraktiva bostadsrättslägenheter.

Ett modernt boende med hög standard där takhöjden på 2,6 m ger en rymd utöver det vanliga.

Bostäderna är anpassade till den unika miljön på Saltö och tar till vara på det fantastiska läget. Lägenheterna är härligt ljusa med separata tvättstugor och stora inglasade balkonger.

Promenadavstånd till såväl centrum som avkopplande naturområden.
Saltö är inte antingen eller. Saltö är både och.

Ovan text är saxad från Saltöhems webbsida.

Utsikt över skärgården från gatuplan

4 kommentarer:

Anonym sa...

Wow. Jag gillar när det byggs = här vill folk bo! Hurra!!!

Fian sa...

de tänker riva mitt hus =((

Järnladyn sa...

Hur mycket pröjsar de dig för reklamen? ;)

Ulf sa...

hehe jag räknar med att skicka en saftig räkning sen. man hittar min sida före deras när man googlar på saltö :)