onsdag 14 mars 2007

Gissa var bilden är tagen

9 kommentarer:

Järnladyn sa...

Jag vet! Genom en av dina smutsiga fönsterrutor! ;)

Anonym sa...

Jag vet det rätta svaret! Ska jag säga? Ska jag? Nääääe det vore ju tråkigt.. ;)

Anonym sa...

Åh gud vad jag blev lycklig när jag hittade din blogg! Jag flyttde ifrån karlskrona för över 3 år sen och saknar stan så grymt mycket, men nu kan jag ju i alla fall följa din blogg och få se lite härliga bilder från staun:)

Ulf sa...

Annika:
Du svarade rätt! :)

Älsklingen Ylva:
Du svarade rätt när du fick mms:et oxå! :)

Anonyme:
Vad kul att du fick sådana känslor och att du återkommer hit. Järnladyn och Joakim har oxå mycket om Karlskrona och bilder att beakta.
Välkommen igen!

Järnladyn sa...

*LOL*
Jag som bara skulle vitsa till det... Mitt i prick!!
Det ser ju egentligen inte ens ut som det jag gissade på, snarare som ett igengrott akvarie.

Ulf sa...

Du ser... oväntat eller hur? :)
hela sanningen är:
Biltvätten Shell i Vedeby

______________________________

Anonym sa...

hahaha. Jag trodde det var vrakdelarna av LOST-planet ;-)

Cornelia sa...

Jag håller med en av föregående talare... Flyttade från staun 2003 och längtar tillbaka, har varit inne hos Järnladyn men får nog besöka Joakim också. Tack för de underbara bilderna.

Ulf sa...

Mia: då var det ju dumt att flytta :)
TACK!