måndag 23 april 2007

Trappuppgången



Tidigt 60-tal. BRF Hjulhammar

7 kommentarer:

Anonym sa...

Mittenbilden ser inte ut som en trappuppgång! Läckert! Jag måste nog titta nogrannare nästa gång jag väntar på hissen ;)

Jessica sa...

Jäkligt läckra bilder! Håller med föregående talare, mittbilden skulle tex kunna vara tunneln med det berömda ljuset. ;)

Anonym sa...

Lånade hem en kamera i går, så nu skall jag testa att plåta lite jag med! :-) Vad har du för någon kamera, med tanke på skymningsbilderna måste det vara en riktig värsting?

Ulf sa...

Va kul! En bild säger mer än 999 ord som sagt :)
Jag har en vanlig kompaktkameran (Sony DSC W-1). Den klarar av bra bilder trots att den är antik idag känns det som. Viktigt vid skymningsbilder att du har stativ alternativt ställer kameran på något så att den i lugn och ro kan ta en bild i många sekunder. Stäng av blixten. Kolla gärna in bilden jag tog i ett maskinrum i Portsmouth. Finns med i decembergalleriet.
De flesta andra bilderna är tagna med min SonyEricsson K610i, en 2 megapixelkamera.

Anonym sa...

Tänk vad vardagliga miljöer blir vackra om man ser dem i rätt perspektiv och ljus!

Anonym sa...

Häftigt!

Järnladyn sa...

Du har lyckats få en ganska vanlig trappuppgång att se riktigt läcker ut! :)