torsdag 13 mars 2008

Pensionärer i kö

Trossö vårdcentral kl 07.55

13 kommentarer:

christel sa...

Bra fångat! Kanske börjat med influensavaccinering idag eller nåt..? Eller något extrapris?

Canis Lupus sa...

Försten in varje morgon är alltid en vinnare :)

Dåcktor Erik sa...

Så gamla Posten har blivit vårdcentral?

Canis Lupus sa...

Postcentrat blev vårdcentral säkert för över 15 år sedan...

Sarah sa...

Åh, där inne jobbar min mamma! Jag måste maila henne länken.

Trevlig helg,
/S.

Canis Lupus sa...

Aha... då ser man någon från Landstinget sen i besöksloggen :)

Med dito önskan.

Hanneles paradis sa...

inte systemet :)

Canis Lupus sa...

Inte så tidigt på morgonen. Det skulle varit osvenskt :)

Hannele sa...

(jag har hittat en totalt övergiven plats :)

Canis Lupus sa...

En för säsongen övergiven ja...

Hannele sa...

svårflörtad

Canis Lupus sa...

Absolut :)

Järnladyn sa...

Haha, vilken välbekant syn! förut såg jag dem varje morgon när jag lämnade sonen i närbelägna skolan.