måndag 19 februari 2007

¤#%/&#¤/)(=)/)¤(&/%#)(%#"%¤"??="

Första inlägget utan bild MEN...

Varför ringer en kvinna med ful dialekt och vill tala med ett av mina ex på min privata mobil som dessutom har hemligt nummer och så alltid haft?
Jag och det exet pratar absolut inte med varandra. Och varför ringer denna kvinnan som först inte ville presentera sig vid namn mig och hur fick hon tag i mitt nummer?

********************************************************************************

Följande hände på Konsum i Lyckeby någon gång tidigt 80-tal:
En ung Ulf frågar högt och tydligt sin mamma i kön till kassan om det är musmadrasser och pekar ner på ett paket med bindor som ligger i varuvagnen. Min mamma ville sjunka genom jorden....

3 kommentarer:

Anonym sa...

Friskade jag upp minnet på dig idag? "Varför skulle jag inte sitta på den?! Det är ju en musmatta!" Hahahahaaaaa

Anonym sa...

Men du så KUL det skulle vara om det var så att kvinnan sökte någon annan med samma namn och bara slagit en siffra fel! Moooahahahaaa ;)

Anonym sa...

Så uppmärksamt av dig Ulf! Det ÄR ju musmadrasser!