onsdag 14 februari 2007

Krasch boom bang!

Nu var det snart ett år sedan jag backade sönder garageporten i huset jag bor i. Eller rättare sagt jag skulle kliva ur bilen och trycka på knappen så att garageporten öppnades. I all stress trodde jag att automatlådan stod på läge P när jag gick ur bilen men upptäckte snart att den stod på läge R och bilen for således herrelös in i garageporten. Den nya porten kostade 52000kr plus moms. V70:n klarade sig med några små små repor på kofångaren... Tur att det fanns trafikförsäkring som täckte upp.

4 kommentarer:

Sara Ödmark sa...

Hoppsan! Så kan det gå... :)

Anonym sa...

Ajdå. Det låter EXAKT som en typsik grej jag skulle kunna göra!

Smarta du som har försäkringar ;-)

Anonym sa...

Precis så lät det också när du kraschade in i mitt hjärta. Älskar dig!

Ulf sa...

saom: ja så kan det gå om haspen inte ligger på :)

maria byström: visst är det så... en typiskt tjejig grej jag gjorde! haha

älsklingen ylva: du är underbar!