tisdag 15 maj 2007

500 hästar...


medför respekt.

45 knots

7 kommentarer:

Järnladyn sa...

Har du provåkt 45-knoparen ännu? Min yngsta kusin Jenny har fått jobb som båtförare där, så det blir nog en tur till sommaren. Med skyddsglasögon på. =)

Ulf sa...

Mina vänner har åkt den men jag vill nog prova helt klart! :) Helst med skyddsglasögon så att inte linserna torkar.

Anonym sa...

Även 500 hästar som galopperar fram på fyra ben medför respekt. Framför allt om de kommer i flock.. ;) Puss!

Ulf sa...

Älskling vi ska väl åka till Camargue någon gång? :)

Anonym sa...

åååå, gud vilken rolig leksak :-)

Jag älskar allt som går fort!

Anonym sa...

Respekt är vad som krävs om man ska åka med det där vidundret!
Jag föredrar nog ett par hästar åt gången.
Kram

christel sa...

Snygg bild på båt med fart som verkligen ger respekt!