tisdag 29 maj 2007

Kroppkakor är najs!



12 kommentarer:

Anonym sa...

Är det mammas?
Kram

Ulf sa...

Nejdå så goda var de inte. De är köpta i Hoglands Park.
Kram

Kikki sa...

Mammas är bäst :-)

Anonym sa...

är du säker ;-)

Har faktiskt aldrig ätit detta. Tror du de har sådana på Hallen?

Ulf sa...

Ja det är asgott! :)

Här kan du se vilken fin miljö jag satt och åt i:
http://gardener.blogg.se/spaning/110806191542_hoglandsparken_i_karlskrona.htmlhttp://gardener.blogg.se/spaning/110806191542_hoglandsparken_i_karlskrona.html

Jag tycker helt klart du ska kräva att Hallen säljer denna delikatess från Östra Blekinge!

christel sa...

Åh gott! Men som norrlänning jag är föredrar jag pitepalt framför kroppkakor. Det måste du testa om du inte gjort det ännu!

Jessica sa...

Ja, pitepalten är bäst. Eller blodpalt för den delen.

Men era kroppkakor är mörkare än våra. Det där liknar palt.

Men va faen. Gott är det, och som vi säger... man blir aldrig för mätt för en palt!

Ulf sa...

Det var ett jävla chat om Pitepalt!!

Men ok skicka mig receptet så ska jag be mamma att göra pitepalt nästa gång :) :)

Jessica sa...

Fråga inte mig! Jag gör den inte. Jag äter.

;)

Anonym sa...

Stavas tjat

//korrekturläsaren

Ulf sa...

Ja jag såg det nu...

Cornelia sa...

Ojojoj, har sitter jag pa Mallis och blir sjuk av hemlangtan nar jag ser dessa underbara "kroppisar". Tank det trodde jag inte var mojligt. Karlskrona here I come, very sooon.
-Mia