söndag 5 augusti 2007

Grillen på Saltö






Våra fina Crescent cyklar <----- SÄR SKRIVNING

12 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken budgetgrill, låt mig slippa se sådana på din blogg i fortsättningen.

Ulf sa...

Ehh håll käften! Ta du och åk till IKEA istället för att besudla min blogg.

Anonym sa...

Jaaa!!! Vi kan samåka till IKEA!! F ö såg jag två fyllon som kom cyklande från Saltö tidigare men jag kände inte igen dem.

Järnladyn sa...

Vad är det egentligen för kamera du skaffat som tar sådana excellenta bilder?

Anonym sa...

Vilken härlig middagsmiljö!! :)
Dessutom jättefina bilder!
Kram från oss

Kikki sa...

Skulle jag veta vad gatan heter eller????
Härliga bilder!

Anonym sa...

Vilken mysig kväll ni verkar ha haft!! Många kramar

Ulf sa...

Svar på frågor:
Annika - Den kameran har jag haft länge. Det är en Sony kompaktkamera men styrkan sitter i att behärska de manuella inställningarna. Spotmät och ställ in ett lågt ISO-tal.

Kikki - Ölandsgatan

Järnladyn sa...

Då är det bara som du blivit bättre fotograf då... ;)

Kikki sa...

Hur kunde jag missa det??? Fint namn helt klart :-)

Ulf sa...

annika: skillnaden oxå att många av de andra bilderna här i bloggen är tagna med en 2 megapixel mobilkamera där manuella inställningsmöjligheter är obefintliga. tack! :)

kikki: jaaaa hur kunde du missa??!! :)

Anonym sa...

Vilka mesiga cyklar. Svennevarning...