torsdag 9 augusti 2007

Officersbadet på Lindholmen

Marinen bör inte se dessa bilder som en säkerhetsrisk...

Inne på Marinbasen finns ett officersbad. En vacker anläggning som är avskärmad på alla håll utom mot havet. Detta är Karlskronas härligaste strand enligt min personliga åsikt. Dock är den inte öppen för allmänheten.


Kameran är placerad på kajen och självutlösaren igång. Fick till en priceless min på bilden.

Ett gäng (4 st) med värnpliktiga kom. De får vara här nu för tiden...

Solen gick bakom moln och jag cyklade hemåt.

7 kommentarer:

Järnladyn sa...

Tror jag ska slå Marinbasen en signal och berätta vilken säkerhetsrisk du är. ;)

Ulf sa...

Fan va taskig du är :)

Anonym sa...

Härligt med ett kvällsdopp, även om det var på otillåten plats!
Jag tänker inte skvallra!!!
Kram

Anonym sa...

Vilken härlig strand! Du tar mycket bra bilder!! Duktig Yffe! Kram på dig!

Anonym sa...

Meniga på officerarnas område!??!? För böfvelen, det var bättre förr på min ära - då var det ordning och reda! Meniga, underofficerare och officerare var för sig! Ingen förbrödring här inte!

Anonym sa...

Men! Är det inte Loch Ness på bild fyra?! Hahahhaaa ;)

Anonym sa...

Ylwa, om det är Loch Ness, så gillar du honom skarpt!
Kram till "odjuret" och dej!